براکت دستک

براکت یا دستک


براکت‌ها (دستک‌ها)

مقدمه:
براکت‌ها (دستک‌ها) یکی از ابزارهای مهم در مدیریت و نگهداری تاسیسات در محیط‌های مختلف می‌باشند که جنس آن‌ها از فولاد با روکش گالوانیزه میباشد. این اجزا علاوه بر اینکه به شما این امکان را می‌دهند که سینی کابل‌ها و لوله‌های سبک را به صورت مرتب و منظم در محیط نصب کنید، از آسیب‌های احتمالی به تاسیسات و اتصالات جلوگیری می‌کنند. در این پست، به مزایا، نحوه استفاده و نکات مهم در انتخاب براکت‌ها خواهیم پرداخت.

انواع براکت ها:

براکت فولادی گالوانیزه پروفیکس در طول‌ها و مقاطع مختلفی بر اساس نیاز مشتری و پروژه و در مدل‌های جوشی و یکپارچه طراحی و تولید میشوند که در انواع C – G و U میباشند. از آن‌ها جهت نگه داری و نصب تاسیساتی نظیر سینی کابل ها، لوله ها، کانال‌ها و دیگر تجهیزات مانند دیواره داخل تونل‌های انرژی نیز استفاده میشود.

براکت‌ها (دستک‌ها)
براکت‌ها (دستک‌ها)
براکت‌ها (دستک‌ها)

نحوه استفاده:
1. انتخاب محل نصب: قبل از نصب براکت‌ها، محل مناسب برای نصب را انتخاب کنید و مطمئن شوید که سطح دیوار یا پروفیل توان پشتیبانی را برای نصب براکت دارد و هیچ لوله‌ای در داخل دیوار به خطر نمی‌افتد.
2. نصب براکت‌ها: براکت‌ها را با استفاده از پیچ‌ها و ابزارهای مناسب (مانند انکر) به دیوار یا پروفیل متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که براکت‌ها به طور محکم و استوار به سطح مورد نظر متصل شده‌اند.

براکت‌ها (دستک‌ها) را میتوان در سطوح مختلف نصب کرد. مانند:
۱. سطوح عمودی مثل دیواره ها، ستون‌ها و…
۲. سطوح شیب دار و قوس دار مثل دیواره‌های تونل
۳. سطوح نامنظم و ناهموار مثل کف، دیوار و یا سقف تونل‌ها

محل صحیح نصب براکت‌ها (دستک‌ها)
محل صحیح نصب براکت‌ها (دستک‌ها)
محل صحیح نصب براکت‌ها (دستک‌ها)

با استفاده از براکت‌ها، می‌توانید تاسیسات مکانیکال و الکتریکال خود را به صورت مرتب و منظم در محیط نصب کرده و از ایجاد مشکلات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید. بهتر است قبل از نصب، با استفاده از راهنمایی‌های تخصصی و مشاوره‌های فنی تیم ما، اطمینان حاصل کنید که انتخاب و نصب صحیح انجام می‌شود.

شرکت تولیدی پروفیکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *