پروفیل ۴۱ در ۴۱

پروفیل ۴۱ در ۴۱


مقدمه:

پروفیل ۴۱ در ۴۱ شرکت تولیدی پروفیکس برای اجرای انواع تاسیسات الکتریکال و مکانیکال (به عنوان مثال: سینی مش، سینی کابل، لوله‌های برق و آب و فاضلاب و کانالهای هوا) در پروژه‌ها استفاده میشود که در دسته پروفیل‌های متوسط و نیمه سنگین قرار میگیرد و از ورق‌های فولادی گالوانیزه ساخته شده. پوشش سطح نهایی با توجه به شرایط محیط نصب می‌تواند گالوانیزه گرم و یا حتی رنگ پودری الکترواستاتیک باشد.

پروفیل ۴۱ در ۴۱
پروفیل ۴۱ در ۴۱

ابعاد و ضخامت:

پروفیل‌های ۴۱ در ۴۱ تولیدی شرکت پروفیکس در سیستم تاسیسات ساختمانی که در شاخه‌های ۴ متری تولید می‌شود. ابعاد دقیق پروفیل برابر با ۴۱ میلی متر در عرض و ۴۱ میلی متر در طول می‌باشد که با ضخامت استاندارد ۲ میلی متری در دسته محصولات برند پروفیکس قرار می‌گیرد.

پروفیل ۴۱ در ۴۱

لوبیایی:
قطر لوبیایی برابر با ۱۲.۵ میلی متر و تلرانس ۰.۵ میلی متر – کمترین فاصله دو لوبیایی از هم برابر با ۲۸ میلی متر و تلرانس ۰.۵ میلی متر – طول لوبیایی ۳۰ میلی متر و تلرانس ۰.۵ میلی متر

پروفیل ۴۱ در ۴۱

پروفیل:
فاصله دو لبه خم ۲۱ میلی متر و تلرانس ۱ میلی متر – فاصله داخل به داخل پروفیل ۳۷ میلی متر و تلرانس ۱ میلی متر و با ضخامت ۲ میلی متر استاندارد و تلرانس ۰.۲ میلی متر

پروفیل ۴۱ در ۴۱

این پروفیل در صورت درخواست مشتری در ضخامت‌های ۱.۵ میلی متر – ۲ میلی متر و ۲.۵ میلی متر قابل تولید میباشد.

ویژگی‌های فنی:

هر متر طول این پروفیل توانایی تحمل بار تا ۲۵۰ کیلوگرم برای بار گسترده و تا ۱۲۰ کیلوگرم برای بار متمرکز دارد.
حذف سیستم جوشکاری
سرعت نصب بالا در مقایسه با سیستم سنتی
قابلیت دمونتاژ کردن و تغییر سیستم
نصب آسان و ایجاد ظاهری منظم در سیستم‌های تاسیساتی
قیمت مقرون به‌صرفه و توجیه اقتصادی متناسب

ویژگی ظاهری:

از مهمترین ویژگی‌های ظاهری پروفیل ۴۱ در ۴۱ داشتن دندانه در لبه‌های داخلی پروفیل بوده که باعث اتصال دقیق و مقاوم‌تر متعلقات جانبی مانند مهره داخل پروفیل شده و باعث بالا رفتن تحمل بارهای برشی در حالت عمودی می‌شود.

بخش پایانی:

تمامی محصولات ارسالی از طرف شرکت تولیدی پروفیکس توسط همکاران این مجموعه از لحاظ سلامت فیزیکی و حتی ظاهری کاملا بررسی می‌شوند. برای دریافت خدمات فنی و مهندسی توسط کارشناسان مجرب تیم ما و یا دریافت مشاوره از طریق شبکه‌های مجازی و همچنین تماس تلفنی در ارتباط باشید. تمامی مطالب ارائه شده برای این محصول توسط کارشناسان شرکت تولیدی پروفیکس جمع آوری و ارائه شده است.

شرکت تولیدی پروفیکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *