پروفیل سنگین

پروفیل سنگین


شرکت تولیدی پروفیکس دوست و همراه مهندسین

اگر مسئول یک پروژه مهندسی پیچیده هستید که به سیستم ساپورت مدولار نیازمند است، باید انتخابی دقیق و عاقلانه داشته باشید. یافتن همچین سیستمی از طریق شرکت ما کار بسیار آسانی است. شرکت پروفیکس تولید کننده پروفیل‌های سنگین برای لوله‌های بزرگ است. این یک ساپورت مدولار است و این پروفیل‌ها برای بارهای سنگین طراحی شده و قابلیت پایداری در مقابل بارگذاری‌های استاتیکی قابل توجه را دارد. پانچ‌های طراحی شده روی بدنه پروفیل‌ها قابلیت استفاده از آن در موقعیت‌های متنوعی را فراهم میسازد همچنین این پروفیل‌ها به صورت گالوانیزه سرد و گرم ارایه میشود.

در اینجا متوجه خواهید شد که چرا پروفیکس با سازه‌های خود از بارهای سنگین و لوله کشی با قطرهای قابل توجه پشتیبانی میکند و نقش موثری در نصب و نگه داری سیستم‌های مختلف دارد.

پروفیل سنگین

هنگام انتخاب ساپورت‌های مدولار با چه چالش‌هایی مواجه خواهید شد؟

از آنجایی که باید چندین گزینه و متغیر را در نظر بگیرید، انتخاب ساپورت‌های مدولار برای پروژه شما می‌تواند چالش بزرگی باشد. برخی از عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید قابلیت مونتاژ و جداسازی است و ممکن است این سوال را داشته باشید که آیا ساپورت‌های مدولار را می‌توان به راحتی کنار هم قرار داد و جدا کرد؟ که پاسخ سوال شما قطعا مثبت است و این یک مزیت بزرگ برای ساپورت‌های مدولار به شمار میرود که ما را از جوشکاری بی‌نیاز میکند. قطعات نیز عامل دیگری است که باید در نظر گرفته شود. ممکن است از خود بپرسید که آیا این قطعات همان اقلام مورد نیاز سیستم من است یا خیر؟ مشاورین فنی شرکت ما در تمام مدت حاضر هستند تا با بررسی پروژه و سیستم درخواستی شما مناسب‌ترین راه را به شما معرفی کنند تا در وقت و سرمایه شما صرفه جویی شود. با در نظر گرفتن همه این عوامل، جای تعجب نیست که مهندسان انتخاب سیستم‌های مدولار را دشوار می‌دانند. با این حال اگر از مشاورین فنی شرکت تولیدی پروفیکس راهنمایی بگیرید به بهترین نتایج خواهید رسید.

ساپورت‌های مدولار ایجاد کننده تفاوت ها:

ما در این مقاله سعی داریم تا یک ساپورت مدولار را به شما معرفی کنیم و اولین سوالی که مطرح میشود این است که چگونه میخواهیم تفاوت قابل توجهی ایجاد کنیم؟ ما سعی داریم تا با طراحی و تولید یک ساپورت مدولار که توسط سازندگان خبره در شرکت پروفیکس تولید شده است اینکار را انجام دهیم. در واقع این سیستم به عنوان یک سیستم پیچی شناخته می‌شود که راه حل مناسبی را برای پشتیبانی از لوله‌های سنگین با قطرهای بسیار بزرگ را به مهندسان می‌دهد.

ابعاد مختلف این پروفیل:

شرکت پروفیکس این ساپورت‌های مدولار را در ۵ گزینه مختلف تقدیم شما خواهد کرد. پروفیل‌های شرکت ما در اندازه‌های بالاتر از ۸۰ میلی متر موجود هستند، بنابراین انتخاب سیستم مناسب برای پروژه‌تان آسان خواهد شد و انتخاب‌های زیادی برای شما وجود خواهد داشت. آیا کنجکاو هستید که بدانید این پروفیل‌ها چه ابعادی دارند؟ در اینجا پنج اندازه داریم که شما می‌توانید بسته به نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنید.

پروفیل ۸۰
این پروفیل دارای ابعاد ۸۰ در ۸۰ میلی متر می‌باشد که ضخامت آن‌ها ۲.۵ الی ۴ میلی متر است.

پروفیل ۱۰۰
این پروفیل دارای ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ میلی متر می‌باشد که ضخامت آن‌ها ۳ الی ۶ میلی متر است.

پروفیل ۱۲۰
این پروفیل دارای ابعاد ۱۲۰ در ۱۰۰ میلی متر می‌باشد که ضخامت آن‌ها ۳ الی ۶ میلی متر است.

پروفیل ۲۰۰
این پروفیل دارای ابعاد ۲۰۰ در ۱۰۰ میلی متر می‌باشد که ضخامت آن‌ها ۵ و ۶ میلی متر است.

۷ عاملی که این ساپورت‌ها (مدولار) را از سایر ساپورت‌های سنتی متمایز می‌کند:

اگر می‌خواهید بدانید چرا باید این پروفیل را انتخاب کنید، در اینجا هفت مورد ضروری وجود دارد که این پروفیل را از سایر ساپورت‌های مدولار متمایز می‌کند.

1. سیستم‌ها را بدون زحمت تحویل دهید:

تولید کنندگان می‌توانند این پروفیل را بدون دردسر تحویل دهند. با بسته‌بندی تخت، می‌توانید آن‌ها را بدون توجه به موقعیت مکانی به پروژه خود منتقل کنید.

پروفیل سنگین

2. حفاظت از محیط زیست:

اگر حفاظت از محیط زیست برای شما اهمیت دارد، این پروفیل انتخابی است که باید انجام دهید. مهندسان خبره شرکت ما آن را می‌سازند و در این فرآیند از جوشکاری استفاده نمی‌کنند. این کاهش جوش به این معنی است که در حفاظت از محیط زیست نقش موثری ایفا میکنیم.

پروفیل سنگین

3. مونتاژ کردن محصولات بدون تلاش:

آیا لازم است اجزای ساپورت‌های مدولار خود را جدا کنید؟ این اقدامات نیازمند هیچ تلاش خاصی نیست. با یک حرکت لغزشی آسان، می‌توانید قطعات را پس از تراز کردن با سوراخ‌ها به یکدیگر متصل کنید.

4. کاهش زمان و هزینه نیروی کار:

شما این امکان را دارید که زمان کار، تلاش و هزینه را با اتصالات پیچی که شرکت پروفیکس دارد کاهش دهید. میتوانید با حذف جوشکاری و با متصل نمودن قطعات توسط پیچ و مهره‌ها در هزینه‌های ساخت و ساز صرفه جویی کنید و دو سوم زمان ساخت را کاهش دهید.

5. انتقال سیستم به مکانی دیگر:

شرکت پروفیکس تشخیص می‌دهد که حرکت دادن ساپورت‌های مدولار شما ممکن است موضوعی پراهمیت برای آینده باشد پس اگر به هر دلیلی قصد تغییر مکان داشتید می‌توانید سیستم را به مکان‌های دیگر منتقل کنید.

6. جوشکاری را از یاد ببرید:

منابع اشتعال می‌توانند در فرآیند ساخت ساپورت‌های مدولار که نیاز به جوش دارند مشکل ساز باشند اما محصولات تولیدی شرکت ما شما را از منابع اشتعال بی‌نیاز میکند. این واقعیت به این معنی است که ما کار را برای شما آسان‌تر و ایمن‌تر میکنیم.

پروفیل سنگین

7. افزایش ظرفیت حمل بار:

این سیستم مجهز به اتصالات پیچی، با ظرفیت حمل بار قابل توجهی است.

محصولی که کیفیت منحصر به فردی را به پروژه‌های مهندسی ارائه می‌کند:

اگر ساپورت‌های مدولار را برای پروژه خود انتخاب می‌کنید، سعی کنید تمام متغیرهایی را که باید در نظر بگیرید، یادداشت کنید. سپس، تنها چیزی که لازم است انتخاب ساپورت‌های مدولار مناسب پروژه شما میباشد.
شرکت پروفیکس با تولید ساپورت‌های مدولار در کاهش هزینه‌های شما – حذف عملیات جوشکاری و تحمل قابل توجه بار نقش ویژه‌ای ایفا خواهد کرد.

شرکت تولیدی پروفیکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *