پروفیل ۳۰ در ۲۰

پروفیل ۳۰ در ۲۰


مقدمه:

پروفیل ۳۰ در ۲۰ شرکت تولیدی پروفیکس برای اجرای انواع تاسیسات الکتریکال و مکانیکال (به عنوان مثال: سینی مش، سینی کابل، لوله‌های برق و…) در پروژه‌ها استفاده میشود که در دسته پروفیل‌های سبک قرار میگیرد و از ورق‌های فولادی گالوانیزه ساخته شده و در تیپ پروفیل‌های C قرار میگیرد. پوشش سطح نهایی با توجه به شرایط محیط نصب می‌تواند رنگ پودری الکترواستاتیک باشد همچنین طراحی این پروفیل به صورتی است که قابلیت پایداری در مقابل بارگذاری‌های استاتیکی قابل توجه را دارد.

ابعاد و ضخامت:

پروفیل‌های ۳۰ در ۲۰ تولیدی شرکت پروفیکس در سیستم تاسیسات ساختمانی که در شاخه‌های ۲ – ۳ و ۴ متری تولید می‌شود. ابعاد دقیق پروفیل برابر با ۳۰ میلی متر در طول و ۲۰ میلی متر در عرض می‌باشد که با ضخامت استاندارد ۱ میلی متری در دسته محصولات برند پروفیکس قرار می‌گیرد.

پروفیل ۳۰ در ۲۰

لوبیایی:
قطر لوبیایی برابر با ۱۰ میلی متر و تلرانس ۰.۵ میلی متر – کمترین فاصله دو لوبیایی از هم برابر با ۲۸ میلی متر و تلرانس ۰.۵ میلی متر – طول لوبیایی ۲۵ میلی متر و تلرانس ۰.۵ میلی متر

پروفیل:
فاصله دو لبه خم ۲۰ میلی متر و تلرانس ۱ میلی متر – فاصله داخل به داخل پروفیل ۳۰ میلی متر و تلرانس ۱ میلی متر و با ضخامت ۲ میلی متر استاندارد و تلرانس ۰.۲ میلی متر

این پروفیل در صورت درخواست مشتری در ضخامت‌های ۱ میلی متر و ۱.۲۵ میلی متر قابل تولید میباشد.

پروفیل ۳۰ در ۲۰

ویژگی‌های فنی:

حذف سیستم جوشکاری
سرعت نصب بالا در مقایسه با سیستم سنتی
قابلیت دمونتاژ کردن و تغییر سیستم
نصب آسان و ایجاد ظاهری منظم در سیستم‌های تاسیساتی
قیمت مقرون به‌صرفه و توجیه اقتصادی متناسب

بخش پایانی:

تمامی محصولات ارسالی از طرف شرکت تولیدی پروفیکس توسط همکاران این مجموعه از لحاظ سلامت فیزیکی و حتی ظاهری کاملا بررسی می‌شوند. برای دریافت خدمات فنی و مهندسی توسط کارشناسان مجرب تیم ما و یا دریافت مشاوره از طریق شبکه‌های مجازی و همچنین تماس تلفنی در ارتباط باشید. تمامی مطالب ارائه شده برای این محصول توسط کارشناسان شرکت تولیدی پروفیکس جمع آوری و ارائه شده است.

شرکت تولیدی پروفیکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *