واشر مربعی U (بست چنگکی)

واشر مربعی U (بست چنگکی)


واشر مربعی U (بست چنگکی)

مقدمه:

واشر مربعی U (بست چنگکی) برای اتصال پروفیل‌های (۴۱ در ۴۱ – ۴۱ در ۲۱) یک راه حل بسیار مناسب است همچنین این محصول به دلیل لبه گرد و خم کاری صورت گرفته روی آن قابلیت استفاده در اتصال پروفیل‌ها را دارد. عملکرد واشر مربعی U شکل به این گونه است که دیواره‌های آن می‌توانند با نگه داشتن پروفیل، مقاومت آن نسبت به خمش و لهیدگی موضعی را بالا ببرند. ضمنا به دلیل دایره‌ای بودن شکل سوراخ، این واشر (بست چنگکی) محل مناسبی جهت قرار گرفتن پیچ ​​ها و مهره‌ها هستند که باعث استحکام هرچه بیشتر پروفیل‌ها میشوند.

واشر مربعی U (بست چنگکی)

ابعاد و ضخامت:

ضخامت ورق این واشر (بست چنگکی) ۴ و ۵ میلی متر است.

ویژگی‌های فنی و ظاهری:

این واشر (بست چنگکی) از ورق‌های فولادی با روکش گالوانیزه نیز ساخته شده است که قابلیت آبکاری سرد و گرم بر اساس نیاز مشتری را دارا میباشد و پوشش الکتروگالوانیزه آن مقاومت بالایی نسبت به خوردگی دارد. نصب این واشر روی پروفیل بسیار سریع و آسان است.

بخش پایانی:

تمامی محصولات ارسالی از طرف شرکت تولیدی پروفیکس توسط همکاران این مجموعه از لحاظ سلامت فیزیکی و حتی ظاهری کاملا بررسی می‌شوند. برای دریافت خدمات فنی و مهندسی توسط کارشناسان مجرب تیم ما و یا دریافت مشاوره از طریق شبکه‌های مجازی و همچنین تماس تلفنی در ارتباط باشید. تمامی مطالب ارائه شده برای این محصول توسط کارشناسان شرکت تولیدی پروفیکس جمع آوری و ارائه شده است.

شرکت تولیدی پروفیکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *