میله راد تمام گالوانیزه

میله راد تمام گالوانیزه


راد چیست؟

به صورت کلی راد گالوانیزه، انکر راد یا راد بولت و پیچ متری یک میله‌ی فولادی رزوه دار با روکش گالوانیزه است. که بسته به نوع استفاده آن به عنوان ثابت کننده بنا و نگهدارنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
راد گالوانیزه فولادی در سایزهای مختلف M۸، M۱۰، M۱۲، M۱۶، M۲۰ و همچنین با طول‌های متفاوت از ۲۰ سانتی متر تا ۳ متر موجود می‌باشند. به دلیل شرایط سخت فضاهای مورد استفاده آن و امکان به وجود آمدن خوردگی، راد را از طریق عملیات سخت کاری و روکش دهی مقاوم می‌سازند.

راد گالوانیزه

روش‌ تولید راد گالوانیزه:

رولینگ:

سریعترین و بهترین روش ایجاد رزوه در راد، روش تولید راد گالوانیزه با رولینگ می‌باشد. در روش رولینگ، دو قرقره به صورت همزمان نیروی دوران و فشار را جهت ایجاد رزوه اعمال می‌دارند.

رولینگ راد

کاربرد راد گالوانیزه:

1- اتصال یا پین کردن دو سازه در کنار هم
2- تکیه گاه برای تثبیت سازه‌ها
3- مصارف خانگی
4- کشتی‌سازی
5- صنعت پتروشیمی
6- کشاورزی
7- صنایع دریایی

در تاسیسات برای ساپورت‌گذاری به شکل تک آویز، دو آویز و چند آویز به منظور ساپورت سینی کابل، تجهیزات هواساز، فن کول، لوله‌های سرمایش و گرمایش، اطفاء حریق و آتش نشانی، فاضلاب و… استفاده می‌شود.
در عملیات عمرانی و سازه برای اتصال سازه‌های فولادی به بتن، نصب بیس پلیت جهت برپا داشتن تیرهای برق، اتصال ستون‌های فولادی و انواع کاشت شیمیایی و… استفاده می‌شود.

کاربرد راد گالوانیزه
کاربرد راد گالوانیزه

بخش پایانی:

تمامی محصولات ارسالی از طرف شرکت تولیدی پروفیکس توسط همکاران این مجموعه از لحاظ سلامت فیزیکی و حتی ظاهری کاملا بررسی می‌شوند. برای دریافت خدمات فنی و مهندسی توسط کارشناسان مجرب تیم ما و یا دریافت مشاوره از طریق شبکه‌های مجازی و همچنین تماس تلفنی در ارتباط باشید. تمامی مطالب ارائه شده برای این محصول توسط کارشناسان شرکت تولیدی پروفیکس جمع آوری و ارائه شده است.

شرکت تولیدی پروفیکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *